ابزار منو ثابت

دیوانه منم

نی حدیث راه پر خون می کند

قصه های عشق مجنون می کند

در غم ما روزها ، بی گاه شد

روزها با سوزها همراه شد

روزها گر رفت ، گو رو ، باک نیست

تو بمان ، تو بمان ، ای آن که چون تو پاک نیست

تو بمان ، ای آن که چون تو پاک نیست

شمع و پروانه منم ، مست می خانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

یار پیمانه منم ، از خود بیگانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

چون باد صبا در به درم ، با عشق و جنون هم سفرم

شمع شب بی سحرم ، از خود نبود خبرم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

تو ای خدای من ، شنو نوای من

زمین و آسمان تو ، می لرزد به زیر پای من

مه و ستارگان تو ، می سوزد به ناله های من

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

وای از این شیدا ، دل من

مست و بی پروا ، دل من

مجنون هر صحرا ، دل من

رسوا دل من ، رسوا دل من

لاله تنها ، دل من

داغ حسرت ها ، دل من

سرمایه سودا ، دل من

رسوا دل من ، رسوا دل من

خاک سر پروانه منم ، خون دل پیمانه منم

چون شور ترانه تویی ، چون آه شبانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

رسوای زمانه منم ، دیوانه منم

 

                                                                                          از آثار استاد همایون خرم

                                                                                          خواننده : علیرضا قربانی

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت14:00---22 بهمن 1392
http://viva-realmadrid.blogfa.com/

hadi
ساعت21:16---18 بهمن 1392
آرامم مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند,دیگر نگران تیزی داس ها نیستم//

مریم
ساعت17:51---8 بهمن 1392
این آهنگ رو خیلی دوست دارم

ممنون
پاسخ: salam . babat ahang bayad az sazandash ghadrdani shavahd . beharhal motshakeram


ريحانه
ساعت8:47---7 بهمن 1392
خيلي زيبا بود
پاسخ: سلام ، متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:,

] [ 7:7 ] [ دلشوره ]

[ ]